higirl benim de 15-16 haftamda başlamıştı canım 33+4teyşm hala devam. Leğen kemiğinin genişlemesinden kaynaklıymış. 2 farklı ortopedi doktoru ve kadın doğum doktorum normal olduğunu söyledi. Magnezyum takviyesi verdiler, bir de günde bir sade soda bir muz yemeye özen göster magnezyumla düzelir dediler ama düzelmedi. Hatta işin kötüsü son zamanlarda iyice kötüleştim. 2 haftadır sol bacağımı resmen sürüyerek götürüyorum. Yatarken sağa sola dönmek oturmak kalkmak işkence. Kimilerinin kendiliğinden geçiyormuş kimileri de benim dediklerimi yapınca geçiyormuş malesef benim geçmedi. İnşallah sizin geçer. Doktorunuzdan magnezyum takviyesi isteyin