Berenmom Kızlar kendim için soruyorum bebeğim için değil Goz kapagimda dusukluk var 1 senedir tam dusuklukte demeyelim aslında katlanan kısımlar var ya kapaktonlar gergin durmuyor sarkık duruyor sag göz kapagim sadece .. var mi başına gelen