Esraflc Merhaba arkadaşlar acaba Sakarya hangi hastane hangi doktor nekadar sezeryan yapıyo bi bilginiz var mı ?
Esraflc Cns_yldz13 teşekkür ederim ya ben Remzi eren e gittim daha iki kere 11 bin tl fiyat çıkarttı sizin önerebiliceğiniz bi doktor var mı acaba?
Efsunala_ Esraflc 20 aralıkta doğum yaptım doktorum Sedat umur beyhekim hastanesi için fiyat 7 bin TL idi zam gelmiştir tabi
Pamukasln Esraflc bende remzi erene gidiyorm bugün gittim fiyat 11 bin dedi Adatip ta yaptiriyormus şuan sadece
Esraflc Pamukasln evet aynen bilmiyorum araştırmadım kimseye sormadım burdan yazayım dedim bana fazla geldi ya nebilim
Pamukasln Esraflc ilk doğumumda remzi bey deydi ikinci Hamileliğim biz çok memnunuz kendisinden ama fiyat biraz fazla geldi bizede yinede devam etme kararı verdik güvendiğimiz için sağlıkla alırız kucagimiza insallah