Samed96 çocuk ben oluyormus anlamadım canım ama belki anlarsam yardımcı olurum amaç daha haftan tam ileri seviyede değil sahan bebeğini bile hissetmezsin içinde 20 deme sonra hissedersin daha kasları bile gelişmiş değil tam yani sana söylenilen ne bilmiyorum ama ağrın falan içinde doktorunu arayabiliyorsan ara yada devletteysen randevu al doktoruna Allah korusun ağrı falan bir sebebi olmalı geçmezse dinlenmekle falan gire yani