24 haftalığız bizde kızımla. Bende doğumumu şehir hastanesinde yapıp yapmamakta kararsızım doktorum Mustafa üstündağ çok memnunum ama doğum ortamını bilmediğim için geriliyorum biraz. Ve ameliyat olursa galiba kendi doktorunda yapmıyor o an kim denk gelirse yani böyle duydum net bilmiyorum işleyiş nasıl. Yakın zamanda doğum yapmış bir arkadaş denk gelirdi bizi gerçekten bilgilendirir inşallah :)