Arkadaşlar merhaba ben aşılama ile gebe kaldım tedavinin başından beri progestan kullanmaya devam ediyorum eşimle ilişki olmamıştı fakat bugün hem gün içinde vajianda batmalar oldu ilişkiden sonrada yanma oldu acaba enfeksiyon mu oldu bebeğe bi zararı olur mu ilişkinin de zararı varmı acaba 😥 ilk gebeliğim kusura bakmayın