Ya zararli olduğunu bile bile nasıl.iciyorsunuz bir iki şeyden birsey olmaz diyip birde kendinizi teselli ediyorsunuz ben 20 yaşımdan beri sigara içen biriyim.cok tiryaki olmasamda gebeligimi duyar duymaz bıraktım esim.iciyor yanında bile.durmuyorum sigara tiryakiliği ayrı bisi ama nargile çokta önemli değil ve üstelik çok zararlı