Laracrocssmumm Merhaba biz son kontrollerimizde baş aşağı oldugu için göremedik bebişkoyu sizlerde acaba doktorunuz görüntü alabildimi merak ettim 🤗
Merymklc Laracrocssmumm 39+1 göremiyoruz bizde zaten bebeğim hep yüzünü sakladı 1 kere görebildim artık hiç yok😁
annelinkoo Laracrocssmumm 33 te zor bela aldı doktorum doğum pozisyonundaydı ve önünde bişey vardı zorla baktık:) bi daha görür müyüm bilmem 😅