Aspenya44 3kuzuAnnesiyim nerden bakiosun bence yanlış o he. Ben şunu ogrendim gerçeği şuymus. Son adet tarihine 15 ile 18 gün ekleyip bakicamissin öyle yapınca ekime denk geliyo.
3kuzuAnnesiyim Aspenya44 ee öyle bakıom zaten kimse adetın ilk gunu hamıle kalmaz ki. Ben 21. Gun tek ılışkıyle hamıle kaldım mesela.
ikimelekannesi45 kucukbebek yeni evlendigimizde yapmistik 1 kere sallaniyodu bi dahada hareket etmiyordu hep 1 kızımız olacak baska olmayacak diye yorumlandı. Ben şuan 2.kızima hamileyim 😊
Aselyusra 3kuzuAnnesiyim hayır erkek. 21 Kasım çünkü. Ben kız istiyordum da o yüzden 3 gün ile kaçırdım dedim 😊