Tosbik canım bel ağrılarını yabana atmayın sakın 32. Haftamdayım Benimde çok bel ağrılarım vardı ve yürümekte bile zorlanıyordum Salı günü kontrolüm vardı ilk nstye o gün başladık nst de düzenli ağrılarım çıktı doktorum alttan bakıcam yumuşama var mı diye dedi ve baktı 42mm açılmam olduğunu söyledi ve o gün yatışım yapıldı iki gün yattım ve sonrasında çok şükür daha iyiydik ağrım geçmişti ve eve gönderdi evde de yatıyorum gezinmiyorum çok yani anlıycağın belime vurmuş rahmimdeki ağrı çok dikkat edin doktorunuzla bi görüşün umarım vaktinde sağlıklı gelir bebişlerimiz🙏🏻