Emnysl_ Kızlar merhaba, 2. Doz tetanoz oldum bugün hemşire 1 gün duş almamamı söyledi sizler aldınız mı sıkıntı olur mu
Buse-ozdmr Emnysl_ banada dedi bende almadım canım ama arkadasımda oldj aldı duş sorunda cıkmadı genede sen alma ama nolur nolmaz
KLORAKHANIM Emnysl_ ben aldim duş ve hic agrim olmadi bile. Dus almayanlarin bile şişiyor kolu be im 1 gram şişmedi bile
dgnadl Emnysl_ ilk dozda aşı olduğum gün duş aldım 2 gün ağrı çektim 2. Dozda almadım belki o yüzden ağrı yapmıştır diye ama onda da 2 gün ağrı çektim 🌸
cannkmrc Emnysl_ 2. Doz da duş almadım hiç bir ağrım sızım olmadı ilkinde çok zorlanmıştım kolum çok şişmişti ağrısı olmustu