rain26 bayan doktor bir tane gecen hafta muayene oldum pek begenmedim cok sert hem kendi hem duruşu soracagimi soramiyorum özel hastane sonucta bugun beni cagirdi guya sezeyana gun verecekti gecen hafta bebek kanalda demisti bugun nst sonrasi muayene bekliyorum kapisi acikti direk kagidi aldi tamam haftaya tekrar gel dedi.. inanirmisin ayakta kapinin biraz ilerisinde bekliyorum ..bilhisayardan benim bimdigim hqsta bilgileri acilir biraz aciklama yapilir..ben sordum hocam gun vercektiniz diyorki daha erken tabiki erken 37+3 um ama şu hafta alabiliriz diyebilir ..haftaya 38 +3 oluyorum bebek kanalda ise nasil bakmaz suyuna vs icimi de sana döktüm ama kafam allak bullak😓