Yaklasık 1 haftadır hissediyordum ve diyordum ki cuma günü gece yani 21.01.2023 tarihinde doğurucam ve tamda cuma aksam belimden yarım saatte bir vuran sancılarım gece 2de 5 dkda 1e düştü. Saat 5e kadar bekledim ve eşimi uyandırdım. Acile gittik ve evet doğumun başladığını fakat 1 cm açılma olduğu söylediğini ebemiz tansiyonum bi tık yüksek cıktı ve hemen ytış verdi iyikide yatış vermiş yarım saat sonra suyum geldi. Tabi sancılarım sıklaştı ve şiddetlendi saat sabahın 6 sı saatlerce sancı çektim sürekli nstye baglayıp çatı muayenesi yapıyolardı ebe kendi sancılarım olduğu için suni vermiyceğini söyledi ve saat 9:30 gibi 4 cm açıldığını hala beklememiz gerektiğini söyledi sonra doktor geldi bu cocuk cok büyük kafasını ölcemiyorum doğuramassın istersen sezeryan alalım dedi ben de çığlık çığlığa alın dedim ölüyorum böyle bi acı yok hemen beni ameliyathaneye aldılar belimden epidurali yiyince bi rahatladım ki sormayın sonra bi üşüyorumki titriyorum sonra oğluşumu gördüm bütün acılarım orda bitti. 40 dk sürdü toplam odaya cıktık hemen emzirdim normalde sezeryan hemen gelmezmis sancıyı cekmemin tek iyi yönü sütümün hemen gelmesi. Velhasıl kızlar her iki doğum şeklinide yaşadım şuan dikiş ağrılarım var elbet ama oğlumu kucagıma alınca ona bakınca bütün acılar geciyor. Hepimize allh kolaylık versin.