Gln0110 16+2 deyim. Bugün doktora gittim, cinsiyetine kız dedi. Kesin mi dedim yine baktı ve evet dedi. Bu şekilde olup sonradan değişen var mı, çocuğumu nasıl sevicemi bilemiyorum hâlâ 😄
Dila1994 Ben 14 haftalıkken öğrendim erkek dedi 16 haftalıkda tekrar başka doktora gittim sonuç yine erkek 😀💙