Hiradefne Kızlar normal doğumda lavman yapıldı mı size ilk kizimda 8cmle gittim lavmn fln olmadı ve sanrm o sırada wc mi yapms olablrm 🤭bundada öle olurmu ki die tedirginim biraz
Dmr Hiradefne benim yapılmıştı ve böyle tatsız olaylar çok duydum 😬🙈 o yüzden ben zorlansam da yine isterim herhalde
MugeGuness Hiradefne bana yapmadılar ben de yapmiştım 🤣🤣🤣 çok utanmıştım ama ebe sakın çekinme yapıcam diye korkup ıkınmanı bozma dedi ben de saldım ahahaha şimdi ikinci hamileliğim inşallah bunda yaparlar 😃
3babyannesy Hiradefne kuzum bende 2 doğumumdada çatala çıkınca ani bir WC ihtiyacı geldi avaz avaz kakam geldi indirin diye bağırmaya başladı birden bire geldi onlarda yap yap bişe olmqz dediler aceba lavman mi verildi haberm yok sancıdan 2sindede aynı olay ?
Hiradefne Dmr ona fırsat olmadı işte bnm ya direk suyumu patlatıp masaya aldılar şimdide aklıma geldi nasıl olck bilmem
Surprizzz2022 Banada yapmadılar ikinmam var büyük abdest hissi var deyince doğum başlıyor diye yatağa aldılar direk🙈 sakın cekinme kasma kendini demişti ebeler bu normal bişey falan dediler . Şuan düşündümde yapmış olabilirmiyim hatrlamiyorum 🙈🤭