Merveee_56 Kizlar 13+1 gebeyim sapsarı akıntım kaşık ve bel ağrım var bebeğime birşey olmuştur kalbi durmuştur diye çok korkuyorum birşey olmuş müdür bu durumu yaşayan var mı
Bsealc Merveee_56 idrar yolu enfeksiyonu olabilir sağlık ocağında idrar testi verirseniz onun sonucuna göre önlem alırsınız
piiremsesinannesiii Merveee_56 mantar vardır canım yüksek ihtimalle ya sağlık ocağına ya da doktoruna bildir bu durumu bende de oluyor ara ara şuanda da var mesela yeşilimsi bir akıntı yarın sağlık ocağına gidip bildiricem ilaç fitil vs vermiyorlar bana hep su iç bol bol atsın diyorlar
Emineclk Merveee_56 Hayır arkadaslar sarı akıntı normal bazen beyaz bazen sarı cok koyu olmadigi surece sıkıntı yok hormonlardan dolayı kasık agrısı zaten oluyor rahım büyüdukce bol su icin kasıntı koku yoksa bi problem yok ama genede idrar tahlılı verebilirsiniz
MaviK piiremsesinannesiii canım bende de aynı durum var test verdim idrar ve kültür temiz çıktı daha da söylemedim devam ettiğini doktora temiz çıkınca. Mantar olsa kaşıntı yapmaz mı bende oda yok acaba mantar sadece kasık ağrısı ve sarı akıntıyla belirti gösterebilir mi ? Bildirsem mi diye şuan düşündüm
Merveee_56 piiremsesinannesiii canim kaşıntı vs hicbirsey yok 2 hafta önce idrar testi verdim temiz çıktı
piiremsesinannesiii MaviK bende de hiç kaşıntı yapmadı inan bilmiyorum ne dedem yalan olur demin daha yeşil yeşil akmış ama sıfır kaşıntı ne ne değil bilmiyorum
piiremsesinannesiii Merveee_56 bende hiç bilmiyorum ki genelde yeşil Sarı akıntıya mantar diyorlar o yüzden bende mantardır dedim canım benim de var yeşil akıntım ama kaşıntım yok değişik yani detaylı bilen birine sormak danişmak lazım
Emineclk Hayır arkadaslar sarı akıntı normal bazen beyaz bazen sarı cok koyu olmadigi surece sıkıntı yok hormonlardan dolayı kasık agrısı zaten oluyor rahım büyüdukce bol su icin kasıntı koku yoksa bi problem yok ama genede idrar tahlılı verebilirsiniz