Gebelik döneminde süt gelmek zorunda değil benimde hiç gelmemişti. Gelmesi çok gelmemesi az sutunuz olacağını göstermez. Bence mama alın bu arada sarılık v.s olabilir . Mama takviyesi yapmak durumunda kalabilirsiniz . İlk gebeligimde almamıştım lazım oldu ilk gece hastaneden verdiler . Bunda biberon mama aldim koydum daha mamayi açmak durumunda kalmadık şükür. Ama olsun yinede her şeye rağmen evde bulunuyor bulunmalı da bence. Bu tabi tamamen benim fikrim .