Beybiacar inşallah, ben sonuçları beklerken hayatı kendime zehir ettim, her gün ağladım ilk iki hafta, son hafta kendimi anca toparladım kabullendim ve çok pişman oldum bebeğimi üzdüğüm için, siz benim gibi hayatı kendinize zehir etmeyin ne olur , Allahın izniyle güzel sonuçlar alın inşallah.