damlassu Ben Kurtköy Lens avm deki e bebekte buldum, mavi ve pembesi var 10-15 tane daha vardı kaçırmayın
AyFa1608 damlassu yaa şaka mısın😬 ben bunu pazar günü e bebeğin sitesinden 99 liraya aldım bugün geldi ve mavi göndermişler 😡 pazar günü mağazaya değişime gitcem vardır inşallah buralarda da
Emineedrk damlassu peki benim 2 hafta öncesi 119 TL ye e bebekten hastane çıkışı almama ne diyceksin içime öküz oturdu şuan 😂😀
damlassu Feride_eymen2 iki üç gün sonra gideceğim ama kalmaz muhtemelen, ama gidecek arkadaşlar varsa yardımcı olurlar belki ☹️
damlassu prenseslerimmmmm ay bende almıstım daha önce hemde 170₺ ye 😬 keşke iki üş takım alsaydım diyorum hediyelik bile çok iyi