Kzbnzm1997 Bulantılarım vardı şimdi geçti 1 haftadır falan hiç doymuyorum yiyorum birsürü ama içim kazınıyor sürekli böyle olan var mı bi türlü doymayan annişler biz 10+3 üz şu anda 😀
Polo Kzbnzm1997 senin haftalarında bende öyleydim 😀 Mide fesadı geçiriyordum ama hala yiyordum Bir süre devam ettim Şimdi ise Arada cok yiyom arada az
iddi Kzbnzm1997 bende çok şükür bulantı olmadı hiç. Ama baştan beri bi anda midem kazınıyor ve yiyorum. Doktoruma söyledim. Sende git gel ye dedi 😁 bakalım ne zaman duracam 11 inci haftadayım
Pembemimavimi Kzbnzm1997 başlarda bende öyleydim habire lahmacun yiyordum dusun gunde bi 4 tane falan yiyordum 😀😀
Polo iddi bende aynı şeyi söyledim. Ozaman düzenli ve sağlıklı beslenmiyorsun demekki dedi. Mesela daha yarım saat önce gece acıkmıyum die süt içtim ama şuan çok açım :(
iddi Polo aynen yaa. Mesela kahvaltı yaptım yarım saat önce. Tıka basa yedim artık yer kalmadı midemde. Peynir zeytin yoğurt börek çay. Şu an açım :( daha ne kadar sağlıklı besleneyim ne yiyeyim anlamadım ki
Pembemimavimi Kzbnzm1997 yani sıkma canini 😂😂 he bu yemelere karsilik bi 20 kilo aldim ama veririz ya bebisim sağlıkla gelsin cokda umrumda degil 😄😄😄
Pembemimavimi Kzbnzm1997 yok kiz 36 haftada 2bucuk kiloyduk sanmam tosun tospa olsun 😄 aslinda olsa iyi olurdu ele avuca gelirdi 😂😂😂😂
Pembemimavimi nazalg haha benim kiz romantik yemekleri degil lahmacunu tercih edecek ilerde ve bunun icin bana cok kizabilir 😂😂😂🤣🤣😂😂