Sevo05 Merhaba nasip olursa ağustos ayında doğum yapacağım. İş dolayısıyla Temmuz ayında taşınmamız gerekiyor. Son kontroller ve sezaryen doğum için doktorların kabul etmeme gibi bir durumu oluyor mu?