zezenur Kızlar 36+2 deyiz. Son bi kaç gündür sofradan tam doyup kalkıyorum, yarım saat bi saat geçiyor sanki o kadar yemeği ben yememişim. Midem nasıl kazınıyor. Çözümünüz var mı siz de böyle misiniz
Bir_tirtilannesi zezenur 18.haftanin sonundan selamlar aynı şeyleri yaşıyorum bende yemek yiyorum doymuş olarak hissediyorum kendimi 10 dk sonra acıktığımı hissediyorum 😅 oysaki yemekte yemiştim bayağı 🤭 ağzım boş kalsın istemiyorum sürekli birseyler yemek istiyorum 💁🏻♀️
Babykalamar zezenur 34+4 ayni sekildeyim Tatli yediysem tuzlu istiyorum tuzlu yediysem tatli istiyorum hic bos kalmak istemiyorum Son ay boyle oldum :((