Ebrarmor haftamdayım regl sancısı gibi karın ağrım var aynı şekilde bacaklarımda da ağrı var normal mi ?
Bir_tirtilannesi Ebrarmor bazı durumlarda normal kabul ediliyor canım çünkü rahim genişliyor bebek büyüyor ondan kasıklarda ağrı olabiliyor ama bu ağrı seni rahatsız ediyorsa bi acile git canım için rahatlasın