Ben ibrahim bey de doğum yaptım 3 hafta önce instagram sayfasında takipli hastalarımı madur etmeyeceğim vs yazmıştı yeni hastane işin onlara uygun fiyat uygulayacakmış galiba. Ben tam zamanında dopum yaptığım için şok seviniyorum ama bir sürü madur olanlar var üzülüyorum açıkçası