Zeynepcelik45 Bugün doktora gittik doktor bebeğin başı aşağıda dedi 29+5 haftalık erken doğum olabilir dedi yaşayan varmı
Zehra_2 Zeynepcelik45 valla kuzum benim bebişim en başından beri başı aşağıda Allah’a şükür şuan 35+3 teyiz hiç bir zaman doktorum başı aşağıda diye erken doğumla alakalı bir şey söylemedi
Dilarakilic Zeynepcelik45 canım benim de 28den beri baş aşağıda. Erken doğum demedi ama nst de sancı çıktığı için dikkat edelim dedi ve progestan bide sancı kesici olarak nidicard verdi. Kendini yorma, olabildiğince uzan dedi. Şimdi 34deyim bi sıkıntı olmadı çok şükür 🙏🏼
misirveannesi Zeynepcelik45 22. Hafta detaylı ultrasonda baş aşağı duruyordu benimki. Benim doktor öyle bişey demedi. İlk gebeliğimde de kızım doğum pozisyonunu cok erken almıstı öyle daha rahat sanırım kafası ağır basıyo 🤭
Zeynepcelik45 Zehra_2 benim ağrılarım da var idrarikda enfeksiyonda çıktı yürümekte zorlaniyordum bugün gittim başı aşağıda dedi erken doğum olabilir dedi korktum
Minitomubeklerken Zeynepcelik45 Benimki de aşağıdaydı bu olumlu bir şeydi, şimdi 35 e girdik ortaya gelmiş sezaryen olur dedi doktorum. Özetle aşağıda olması olumluydu 😐
Burcucicek Zeynepcelik45 benimki de o haftalarda öyleydi bugün 40+0 olduk ama tık yok gram sancı yok gelmiyor bebiş
Zeynepcelik45 Burcucicek çantanızı ne zaman hazırladınız biz suan29+5 iz hazırlasam mi yoksa daha erken mi
Sudedemirer Benim 24. Haftadan beri dogum kanalında ve başı aşşagıdaydı şuan 34+4 dogum yapmadım hâla ama hep yatıyorum doktor açılman olur yürürsen dedi o yüzden hep yatıyorum kalkmak istesemde kalkamam çünkü hemen sancım artıyor
Sudedemirer Zeynepcelik45 28. Haftada hazırladım ne olur ne olmaz diye hazırda bekliyor şuan bence sizde hazırlayın bir zararı yok hazırda durmuş olur
Zehra_2 Zeynepcelik45 bence daha erken , ben daha bugün hazırladım 😂 doktorum heyecan yapmaya gerek yok bir tatile gidiyormuşcasına düşünün dedi stres yapmayın 🌸
AdinsMom Zeynepcelik45 valla benim 22.haftada bile aşağıdaydı böyle görmeyi isteriz dedi doktor normal zaten o haftalarda dönüyolar endişelenme normalde istedikleri bu nasıl erken doğum olabilirmiş ne saçma