zeynepdncrrr Kızlarrrr doğuma 65 ile girdim 2 gün sonra 63düm her gün biraz daha fazla çıkıyor bacaklarım ayaklarım şişti. Normal miii bu? Anlamlandıramıyorum
Hilaynur zeynepdncrrr hatta tabi ben. Yüksek kg ile girmiştim doguma sezeryan eve geldigimde 12/13 kg gitmişti 40 çıkana kdar hamile kaldıgım kg ya ⅔ kg kalmıştı
mrvak zeynepdncrrr ben sezaryene girmeden giydim yani hemşireler giydirdi sonra iki gün boyunca çıkarmamamı söylediler taburcu olunca da evde 10 gün günde 8 saat kadar giydim