Kbrtncyk merhaba 24 subatta spinal anestezi ile sezeryan dogum yaptım.Cok şükür bir sorun yaşamadık 3,42 kg ile dogdu. Trombositopeni durumunu dpgumdan sonra 12 saatte bir kan alarak kontrol ettiler. Diren takılmasına vs gerek kalmadı.dilerimbrnim gibi bu sorunu yaşayanlar da sıkıntısız bi şekilde bebekleri ini kucagına alırlar❤️🙏