MaviK diyorum ya hepsi boş laf olsun torba dolsun olacağı varsa önüne geçemezsin ben çok sağlıklıyım şükür bir problemim hastalığım yok ama eşim doğuştan kalp hastası bebek annenin genini alırmış hastalıklarda felan milyonda bir babanınkini alırmış bizim sıpada gitmiş babanın genini almış bebeğimde kalp hastası doğacak ve eşime bebekken konan teşhis ile aynı yani sen düşün olacağın önüne geçemiyorsun bebeğim kalp hastası doğucak madem yediklerimiz içtiklerimiz bebeğin sağlığını düzeltiyor benim aşırı derece dikkatli beslenmem gerekiyor asitli kızartma türleri hazır yemekler herşeyin yasak olması gerekiyor o zaman hepsi saçmalık canım çekti kolada içtim hamburgerde yedim kokoreçte yedim noldu maşallah bebeğim kalp hastası olmasına rağmen kıpır kıpır 2 dk durmuyor yerinde