Esmanilsu bıktım bu ergenlikten yeminle bizde de bir kardeş var gerçi essek kadar oldu 23yasinda hala yetişkinlige erisemedi bugün 5 yaşındaki cocugum yüzünden birbirimize girdik nasıl bağırıyor nasıl yırtınıyor deli gibi en sonunda çıkardı ağzından baklayı da annem bizi hep döverdi o yüzden nefret ediyormuş herkesten sevgisi yokmuş anneme sebepte ben kızımla bugün beraber markete gittik çocuk bu ya laftan anlamıyor herseye saldırıyor bende kızdım marketin ortasında başladı bana bağırmaya kardeşim çocuğu bıraktım onla kavgaya eve geldik iyice kıyametler koptu şimdiden bencede önlemini alın erkek mi kız mi bilmiyorum ama bu zamane çocukları hiç çekilmiyor