tgcebl Dahiliye doktoru açlık 95 üstü olmamalı,1.saat tokluk 140 üstü olmamalı dedi .tokluk ağzınıza ilk yudumu aldığınız andan itibaren 1.saat ölçüm sonucu olmalı
Ozlemmisss tgcebl benim açlık 100 tokluk 125 çıktı ama kadın yokluğu ölçünce aç mısın diye sordu. Düşük gibime geldi benimde.
tgcebl Ozlemmisss şeker yüklemesinde mi o şekilde çıktı ? Çünkü yükleme sonrasındaki tahlil referans değerleri değişik olabilir
Niidos Benim açlık şekeri 51 çıkmıştı geçenlerde daha dktora gitmedim normalde de baya düşüktü ama bu kadar değil
Ozlemmisss tgcebl yok şeker yüklemesi yaptırmadım. Sadece eczanede açlık tokluk şekeri ölçürdümm 🤦🏻♀️
Esraa501 Benim de açlık şekerim 98 103 arasında çıkıyor hep , tokluk 126 civarı. Her gün ölçüm yapıyorum. Açlık niye böyle yüksek ki 🤷♀️