Maminew
Canim bende söyle oldu gece yattigim yerde gelmis aslinda suyum tabii ben altima kacirdim sandim gece banyomu yaptim Nevresimi degistirdim o sira yine bisey yoktu geri yattim uyudum sabah 8de esimi ugurladim kapiyi kapattim su gelmeye basladi ben isiyorum saniyorum wc gidip oturdum 🤣🤣 oturuyom akmiyo kalkiyom akiyo böyle bi 10 kere otur kalk yaptim baktim olmicak annemi aradim acmadi yengemi aradim acmadi arkadasim aradim acmadi neyse banyoya gittim salak gibi dikeldim bitmesini bekliyom o sira arkadas aradi dedim böyle böyle oda dedi sacmalama hemen uzan ve ambulansi ara hastaneye git suyun gelmis bende esimi aradim tabi ambulans yerine oda is yerine yenice varmisti (yolu 1 saat sürüyor) gidis gelis 2 saat yapiyor o gelesiye ben heryer temizledim kendimi temizledim o sira esim geldi arabayla hastaneye gittik benim suyun hala akiyor penguen gibi sürüyordum yollarda 🤣🤣🤣 baya bi zamanin oluyor aslinda ama suyun geliyorsa benim gibi dikelip bitmesini bekle uzan bi yere 🤣