Dyg_07 Canım öncelikle hayırlı olsun , hiç stres olma. Dediğin gibi maddi açıdan biraz sık Boğaz eder gibi olmuş doktorun. Ama şöyle de bir gerçek var her doktor bu bilgilendirmeyi yapmak zorunda. Stres olma neden dersen bende baya gergin gittim ense kalınlığımız normal çıktı. Kan verdim perşembe günü de sonuçlar çıkacak. Doktorumun bana söylediği de şu, her hamile kadar senin de riskin olabilir. Ayrıca bu testler tanı testleri değilmiş, sadece risk yüzdesi belli oluyor. Sonucu kötü olup sapasağlam sağlıklı doğan Bebeklerde biliyoruz. ❤️😘😘😘 bebeğinle konuş, onu sev ve sağlıklı olduğuna İnan :)