Birmelekbinsukurabbime Arkadaşlar 21 haftalık hamileyim bugün sürekli asagaya eğilirken ya da otururken sağ kasığımda sizi oluyor ama neden olur yardımcı olur musunuz
Deletedmom_52 Aşağı yukarı bir çok hafta da kasılmalar oluyor rahim sürekli büyüdüğü için dinlenince geçiyor mu ağrıyla beraber onu seyreden şeyler de önemli çok can yakan ve geçmeyen ağrılarda doktorunuza danışın 🤲🏼
Birmelekbinsukurabbime Deletedmom_52 sürekli olan bir şey değil nasıl anlatayım mesela yerden birşey alicam almak için dizlerimin üstüne cokuyorum sonra kalkarken bir anda iğne batması gibi batma oluyor aynı şekilde koltuğa oturacağım zamanda aynı şekilde oluyor
Deletedmom_52 Birmelekbinsukurabbime dediğim gibi canım kanama yoksa ve ağrılarının şiddeti dinlenince geçiyorsa normal hareket edince elbette ağrır sonuçta içinde büyüyen bir rahim bir bebek bir eş var bebeğin eşi biliyorsun baskı yapıyordur ama gidince doktora sor mutlaka için rahatlar 🤲🏼
[silindi] Rahim gerildiği için olabilir doktorum öyle demişti kanama vs yoksa sorun olmayacağını söylemişti