Merhaba ben doğum yaptım kızım 24 günlük ve son 3 gündür bağıra bağıra ağlıyor doktor kolik olabilir demişti ama çok çaresizim kendimi kaybediyorum çok kötüyüm emziriyorum yine ağlıyo gaz çıkarıyoruz yine ağlıyo hep bağırarak ağlıyo ne yapacağım lütfen yardım edin