Kızlar 23 haftalık hamileyim her şey şu anlık yolunda çok şükür ama psikolojik olarak sanki hiç hamile değil gibiyim bebek var evet ama doğuracak ben değilim gibi. Oturup düşündüğüm zaman doğum anını korkum fazlasıyla artıyor çok korkuyorum ne yapmam lazım daha çok erken aslında doğum korkusu için bende niye erken başladı onu da bilmiyorum 🥺 gerçekten ne yapacağımı şaşırdım benim gibi olanlar var mı neler önerirsiniz acaba ? 🤦🏻♀️