Merhaba herkese, 11. haftam. Sürekli ağzımda acı tat var. Midem yanıyor, ne yersem yiyeyim ağzımda berbat bir tat kalıyor. Sürekli diş fırçalıyorum çünkü ancak o tat o zaman azalıyor. Beynim uyuşuk gibi, işe zor gidiyorum ve sürekli uykum geliyor. Kokular zaten eziyet. Kokusuz el sabunu da bulamadım. Tek merak ettiğim şey bu ne zamana kadar böyle sürecek? Dönemsel mi yoksa 9 ayın tamamı böyle mi geçiyor😥