Çok zor bir riskli bir hamilelik geçiriyorum daha 11 haftalık ama biraz sinirlensem, isyan edip ağlasam hemen kasıklarıma ağrı giriyor ben hissettiğimi düşünüyorum bu yüzden hep olumlu düşünmeye zorluyorum kendimi iyi düşünelim bebeklerimiz de iyi olsunlar üzmeyelim minnoşları😄