Cey-cey Hastane çantasına hangisi konulmalı kızlar mesane pedi nasıl bilmiyorum normal orkid gibi mi siz hangisini koydunuz
beyzzsenturkk Cey-cey kesinlikle hasta bezi kurtarıcı bişey ilk 5 gün hasta bezi kullandım sonra kotex ultra geceye gectim cok rahat ettim
Mucizeviannesi Gebe okulunda hasta bezi alın depend gibi kilot olanlar doktor muayenesi gerektiğinde boşa gider bide hasta bezini açıp kapatmak daha kolay olur sizin için dediler tabi henüz almadım daha çok var banada
Iscn Cey-cey depend ve normal hasta bezide lazım oldu hasta bezini sürekli kanamaya bakmak için geliyorlar aç kapa yaptılar çıkarkende hastaneden depend çok rahat ettircek sizi
yinehamile Benim ilk doğumum da doktor depend kullanmama izin vermemişti, hepsi elimde kalmıştı, bunda ise sadece mesane pedi ve normal ped almayı düşünüyorum.
kitapkurdu Cey-cey hasta bezini ilk hastane kendisi takmıştı sezaryen sonrası asla rahat edememiştim. Çıkardım hemen depend almıştım. O kadar rahat etmiştim ki. Sanki sadece kilot var üzerinde. Hissetmiyorsun bile. Şimdi tekrar hamileyim ilk aldığım şey depend oldu.