Geliyormelegim03 Kızlar merhaba hamilelikte 1 kere nargile içilse çocuğa zararı olur mu? 31+5 günlük hamileyim
Kirmizibalik1 Geliyormelegim03 ya sanki bilmiyorsunuz? Meyve suyu icsem gibi normal birseymis gibi soruyorsunuz hayret ediyorum
Cey-cey Geliyormelegim03 bir kere derken bi duman mı bi kere mi çekeceksiniz Nargile sigaradan daha zararlı bisey bir nargileyi çimek otırup bi iki pakwt sigara içmeye es degermis
Aynenkanka Geliyormelegim03 ben hiç görmedim hamileyken nargile içen ama bence içmesen daha iyi yaa illa ki zararı vardır tütün sonuçta ☹️
Hazalaskin Geliyormelegim03 doğuma az kalmış kız az daha sabret çok zararlı biri de aynı bini de bence etme guzum 🙏
mylittlebabym Gerek var mı ya böyle şeylere? Oruç tutarken felan nasıl nefsimizi kontrol ediyorsak bir zahmet hamile ikende kontrol edelim. İçimizdeki canlıya karşı sorumluluklarımız var.
Geliyormelegim03 mylittlebabym kesinlikle gerek yok ben çok yanlış anlaşıldım ben merakımdan sordum ve kızımı da düşünüyorum hamile olduğumu öğrendiğimden beri sigarayı da bıraktım
mysweetbabyy mylittlebabym ay çok iyi yerden yazdın yani bu insanlar nasıl oruç tutuyor hayret bisey içinde bi can buyutyorsun yok sigara yok alkol yok nargile daha neler yani yetti valla
beyzzsenturkk Geliyormelegim03 yo gayet saglıklıyız ben sigarayı bıraktıgım icin nargileyle nefsimi tatmin ediyordum bi süre sonra sıkılıp bırakıyodum zaten bi kaç duman kokusu hosuma gidiyordu ki sporcular da nargile tüketiyor sigara daha zararlı nargile de zararlı elbet ama o kadar oldugunu düsünmüyorum
Aturkk Geliyormelegim03 Nargile bagımlısı ben hamile oldugumu bilmeden önce hergün içiyordum öğrendim ve psikolojikmi bilmem ama aşırı tiksindim 😀 iyikide tiksindim yoksa napardım bilmem yani zorlanırdım belki ama asla içmezdim benim nefsim bebegimin saglıgından daha önemli değil❤️
ilkanneyim06 Bende nargileye bayılırım ama ilk baştan beri içmiyorum ne olur ne olmaz sakıncalı mı bilmiyorum illa ki sakıncalıdır çok fazla duman var zaten onu çekecek nefeste yok nefes nefese kalıyorum konuşurken bile 😀
Sevl Ben 15. Haftamda 25. Haftamda falan içiyordum bi kaç kez bişey olmadı 31 haftalığım şimdi arada içerim
mysweetbabyy Sevl bisey olmadığını nerden biliyorsunuz ki hersey ultrasonda net belli olmuyor içinizdeki bir emanet ve hakkına giriyorsunuz