Melisasak145 ben de Mustafa beye takipliyim.suan 40 haftaligim memnun kaldım suanki sürece kadar . Ben normal doğum istediğim için 41 e kadar bekliyoruz gelmezse suni sancı ile alırız dedi.istersen sezeryan da yapabilirim diyor doktor ama ben sezeryan istemedigim için normal doğum bekliyorum.. şuana ki yani 40 haftalık süreçte çok memnun kaldım doktorumdan güler yüzlü ve sorduğum tüm sorulara cevap veriyor.