Yncrno dahiliye Doktorum eğer son zamanlar da grip soğuk algınlığı geçirdiysen onunda etkisi olabilir dedi bana ki geçirdim öksürükten yatamıyordum şimdi daha iyiyim alt ast değerim düşerse daha iyi olacağım takibe aldılar bir salı sabah tekrar kan alacaklar inşallah düzelir çünkü şu an çok erken 23 haftama girdim inşallah zamanında sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin rabbim