SuAte Merhaba 8+3 günlük hamileyim. 1 haftadır göbek deliğimde değişik bi his var acı gibi değil ama ara ara rahatsız ediyor nedir bu bilen var mı?
Caglaaa SuAte ben sormamıştım canım doktora ama şuan 25+5 im göbek deliği yada kordonu ile bir sorun yok bebek gelişiyor ya hani kordonda gelişiyor uzuyor ona yormuştum ben