G-a-m-z-e88 Kızlar bişey merak ediyorum, 38 haftalığım çatı muanesi olucam sanıyorum hani çatı darlığı uygunluğu falan nasıl diye, ama duydum ki devlet çatı muanesi yapmıyormuş özeller yapıyormuş doğrumu bilen var mı acaba
Sinem_0618 G-a-m-z-e88 ilk doğumum devlette oldu ama çatı muayenesi yapılmadı doğumdan önce doğum için yattığımda zaten bi çok kez muayene ettiler
Tubatgn G-a-m-z-e88 Devlette yapıyor canım kim diyor yapmıyor diye. Nasıl anlayacaklar yoksa açılma var mı yok mu diye
Halimbey G-a-m-z-e88 ben devlet takipliyim bana ilk gebeligimde çatı muayenesi yapıldı bu gebeligimde de yapılacak zamanı geldiği zaman
Hamideersin G-a-m-z-e88 ben acilden geldim sabaha karşı o zaman yaptılar akşam üstü de doğum gerçekleşti
ikibaloglanannesi 35 haftalığım devlet takipliyim. Doktorum acilden girip sancın olmadığı sürece yapmıyoruz dedi. Zaten devlet hastanesi yapsada 38’den önce yapmaz.
Seydacavdarr G-a-m-z-e88 eğer gerekli görmezlerse sancı nişan gibi bişe yoksa yatış yapılana kadar çatı muayenesi yapmıyolar. Yatış yapıldıktan sonra yapıyolar. İlk çocuğum 42. Haftada yatış yapıldım o zamana kadar hiç çatı muayenesi yapmadılar
Bebem30 Hamideersin suyun gelmişmiydi yoksa karın ağrısı bel ağrısımı basıl oldu benimde 2 gündür karnım ağrıyo belim az ağrıyo
Hamideersin Bebem30 su doğduktan sonra patlattılar diyebilirim çok çok şiddetli belden kuyruk sokumuma vuran sancı vardı
1asel-duru G-a-m-z-e88 yapıyor neden devlet hastanesi yapmaz diyolar ki her kadın doğum uzmanı yapar çünkü açılma olup olmadığını kontrol etmek zorunda