piiremsesinannesiii Canan_77 ay kesinlikle alma çok kalitesiz ucuz evet ama asla kalite yok bi ara kapanmayı düşünüp elbiseler takınlar sipariş ettim ama hepsi biribirinden beterdi başkasına verdim vermeseydim çeker atardım sana kalitesini
muallimehanimmom5 Canan_77 kullanan çevremde ki kişiler kalitesiz olduğunu söyledi ben hiç alışveriş yapmadım onlardan böyle memnuniyetsizlik gördüğüm için ama siz bilirsiniz yine de memnun olanlar da olabilir
Deletedmom_116 Canan_77 Ewet hemde çok uygun som zamnalarda netten bişey almadım . Evime kargo gelmiyo Ama deidgim gibi aldığımda memnun kalmıştım
Canan_77 piiremsesinannesiii ya öylemi bazıları da memnun bazı kişilerde defolu geldiğini söyledi o yüzden tereddüt te. Kalmıstım
Beybiacar Canan_77 daha bu ay ordan triko takım aldım çok güzel geldi sadece bazen bol gelebiliyor dikkat et