annesivekuzusu Hamideersin Ay gözünüz aydın Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin hastaneden memnun kaldınız mı ebeler doktorlar doğum sırasında davranışları nasildi cok merak ediyorum 🥺
Yaseminturan_ Hamideersin Gözünüz aydın sağlıkla büyüsün inşallah,sancı cekerken yanımızda biri varmıydı ?Ebeler,doktor vs nasıldı ,odalar 2 kişilik mi🌸
Aselsmoms Hamideersin canımm hayırlı olsun doğum yapmışsın ya 🥺 Allah’ım analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşaAllah 🤲😍💙
Tugcelb Hayırlı olsun umarım istediğin gibi bir doğum olmuştur. Kısaca anlatır mısın sancılar açılmalar nasıldı? Sancılarınız ne zaman başladı. Ctesi nişanım geldi ama sancım çok düzensiz, bugünde 38+6 yız 40ı geçer diye korkuyorum
Hamideersin Tugcelb canım dün geceden beri hafif hafif sancılarım vardı sabah eşimin ısrarı üzerine acile geldik acilmam yok diye eve yolladılar evde çek şiddetlenirse gel dediler sonra akşam 4 gibi artık nefes aldirmamaya başladı geldik yine bı baktılar 8 cm yukarı alana kadar 10 olmuş sonrası işte ıkınma çabaları vs bebeğim kakasını yapmış onunla uğraştılar derken tam saate bakmadım ama 5 gibi doğdu sanırım az bı dikişim oldu hemen yarım saat sonra emzirdim şuan ikimizde iyiyiz şükür yuruyus yapıyorum
Tugcelb Hamideersin bebeğiniz kakasını yapmasına rağmen normal doğum mu yaptınız ? Eğer öyleyse çok iyi genelde sezeryana alıyorlar diye okuyorum. İkinizinde sağlıklı olmasına sevindim inşallah kolay bir doğum olmuştur. Darısı biz bekleyenlsrin başına aminnn🙏🏼🙏🏼
Mervesya Hamideersin cok sukur gelmiş gecmis olsun 💫agrin nasil bir agriydi canim adet agrisi gibi mi karnin mi sertlesiyordu nereden basladi agrin
Gorkim Tugcelb mekonyum bazı durumlarda zararlı hanfendinin suyu gelmiştir muhtemelen ağzına burnuna kaçma ihtimali yoktur o yüzden normal doğum ama suyu patmadan kakasını yapan bebeklerde ciğerlere kaçma ihtimaline karşı doktorlar endişeleniyor
Hamideersin Tugcelb evet tam açıklık olduğu için ve kakasını yemediği için çok şükür normal yaptım dogduktan sonra azıcık kustu o kadar
Hamideersin Gorkim suyu gelmedi aksine çok çok suyum fazlaymış doğum anında mekonyumlu dediklerini duydum doğum gerçekleştikten sonra da bebeğin kakasını yapmış dedi doktor ama yememiş çok iyi dedi
Hamideersin annesivekuzusu doğum sırasında davranışları güzeldi hep telkin ettiler yapabilirsin hadi çok güzel yanlış yaptığımda uyardılar doktor şeker gibiydi özellikle doğumdan sonra dikis esnasında oturdu benle sohbet etti tek sorun ismini bilmiyorum ☺️
Hamideersin Yaseminturan_ öncelikle sancı çekerken yanımda biri yoktu çünkü sancıyi evde çekmiştim geldigimde 9 cm dediler yukarı çıkana kadar tam açıklık oldu ve doğdu ama normalde aliyolarmis sordum odalar duruma göre değişiyor ben önce doğum yaptığım odada 6 saat felan kaldım daha sonra 2 kişilik odaya geçtik ebeler doktorlar iyiydiler ama tabiki bazen siz onları zorlarsaniz bı minik uyarı yapiyolar onun dışında çok ilgili çok iyilerdi özel hastane konforunda ilgileniyorlar emzirme hemşiresi geliyor tane tane anlatıyor tarif ediyor vs
Hamideersin rky2 inanın hangi hekim olduğunu bilmiyorum o kadar hızlı oldu ki doğum sormak aklıma gelmedi açıkçası genç erkek bı doktordu yani doktor bey dediler sanırım doktordu
annesivekuzusu Hamideersin Ay suan içimi nasıl rahatlattınız inanamazsınız 🤩 darısı bize olsun inşallah kac gun kalınıyor peki doğumdan sonra birde refakatçi ve ziyaretçilerin saati nasil oluyor acaba en çok merak edilenlerden biri de oydu çünkü 🤭☺
Hamideersin annesivekuzusu normal doğum için tam 24 saat kalmak gerekiyor refakatçi başından sonuna kadar yanınızda ama değişim yok mesela annenizse taburcu olana kadar hep o kalıyor odalar güzel temiz ilgi alaka çok güzel özel hastane konforunda ziyaretçi için saat 2 den 6 ya kadar 2 kişi olabilirmiş baba bebeği doğduğunda yarım saat ertesi gün yarım saat görebiliyor bu şekilde yani