karperisi 11. Haftadan sesleniyorum, benim de öyle. Yiyemiyorum mideme oturuyo resmen yediklerim. Hatta burda bi post vardı, yediklerini paylaşmıştı hamileler:) kendimi kötü hissetmiştim, bebeğimi iyi beslemiyor muyum acaba diye. Ertesi gün ben de öyle besleneyim dedim, sabah kahvaltıda zorladım kendimi, 2 gün kendime gelemedim:) doktoruma danıştım, herkesin farklıdır. Çok zorlama midem bulanır boşa gider yediklerin az ye öz ye dedi:)