Mina17 Selam arkadaşlar son adet günüm 26 Kasım hesaplamarima göre 9 haftalık gebe olmam gerekiyor ancak doktor henüz 7 haftalık dedi bebeğin gelişimi yavaş olduğunu söyledi bu durumu yaşayan oldu mu bebeğim sağlıklı mı acaba lütfen bilgi verirmisiniz