Merhaba, mesaj attığınızda bilmeyebilir bence çok normal. Çok fazla hastaları var herkesi isim soyisim akıllarında tutamazlar 🫠 İsmimize özel aldıkları notlara bakarak muayenelerde de yönlendiriyorlar. Yüzyüze farklı, isminizi hatırlamaz ama sizinle geçirdikleri muayeneleri bilirler o zaman da onu hatırlarlar. Ben mesaj atarken her seferinde isim soyisim belirtip kaçıncı haftamda olduğumu yazarak başlıyorum cümleye 🌸