Canım 5. Ay sonrası gebe kaldım 3 ay korumdum 4. Ay kimyasal gebelik geçirdim 5. Ayında cok şğkğr sağlıklı gebelik oldu. Boş gebelikten sonra genetik test verdim kan pıhtılaşmam çıktı şuan iğne kullanıyoruz gebelik öncesi folik asit ve coraspin başladım