sacmalamakizim Meros51 Genelde hep lansinoh öneriyorlar ama bende pek işe yaramadı hakiki zeytinyağı iyi geliyor.
Sbahcivanlarr Meros51 gunel91 Bana doğumdan önce kullanmaya başla dendiği için erken başladım. Sana da tavsiye ederim. 🤗
Karman34 Meros51 ben lansinoh aldım canım ama hamileliğimin başından beri zeytinyağ kullanıyorum doğumdan sonrada devam edeceğim iyi geldiğini söylüyorlar
Eceecim Meros51 bir ebe tanıdığım doğumdan önce yani 37 haftalarda falan göğüs uçlarına e vitamini sürmemi önerdi. Emzirmeye hazırlık olarak göğüsleri yumuşattığını nemlendirdiğini söyledi. Henüz tecrübe edemedim ama bekliyorum ben de 🤗